Wednesday, February 25, 2009

This is my warning

I found out that my husband's ex, Miss Chan Sook Quin or also known as Sookie came back from overseas. Called, SMS'd, emailed and tried to work something out with my husband behind my back.

I don't know what else she or they did. And I do not want to find out. Cause it has passed. But woman, I tell you now. Openly. That, we are married. Go fuck another guy, will you?

He has made it clear that he's with me. Stop your fucking nonsense and go bake your bloody cake for somebody else.

Oh yea, ferfucksake if you didn't know that he was already/is married to me (cause I know we don't go and shout around telling people) , at least you knew he was with me. But yet, you still did that. Shameless fucking bitch.

That was a while ago. Not recent. But I just found out today, so I will throw my anger today.

Yes I am angry. Anybody dare to stop me?

Who's to judge?

Photobucket

23 comments:

  1. chill darling :)

    if anything, i have pommpomms here on standby, cheering for you :)

    ReplyDelete
  2. Eiii so sakit hati oh Jayne. Stupid, spoiled my beautiful day only. I was so happy to receive birthday present and stuff but hmmpphhh.

    Okay chill. Will let you know if I need pommpomms :)

    ReplyDelete
  3. u got my approval,love.

    ReplyDelete
  4. goodness, i tot why lar keep nudging me. babes, let's declare war! yeah!!!!!!!! stupid bicth!

    ReplyDelete
  5. ill join bwooie with the pommpomms!

    ReplyDelete
  6. Jiera Love, yeah I know I always have you. *BIG hugs*

    ReplyDelete
  7. Is, I might need some. You on standby?

    ReplyDelete
  8. Eh, why all my comments all scattered around wan?

    Tash babes, let's do that! lol

    ReplyDelete
  9. Jiera, you wanna pommpomm for me. Yay! Haha this is so high school. I love you girls + Iskandar lah lol

    ReplyDelete
  10. We may never have met in person / just blog buddies, but I tell you what pisses me off right away - people who don't have common ethics. Need any help in KL let me know. I specialize in pancit tires and blackmailing. Muahahaha....

    ReplyDelete
  11. anger is some sort of negative energy that leads to negative acts. you are writing out of anger. maybe your husband cheated on her. myybe he slept with her. eventhough she was bad, your husband was worse. if he loves you he didnt even let her to interfere your beautiful life that you are shouting out loud. you seem pathetic. get a divorce. whos to blame? its your husband.

    ReplyDelete
  12. Hey Joshua,

    HAHAHA. Good laugh yeah. Yea people can't just change to be better. Maybe it is too difficult for them. I will surely let you know if I need you alright. Pft.

    ReplyDelete
  13. Anonymous,

    What about you come up front and show us who you are before start making such statement. I won't dare to say that you are actually just a psycho stalker who just change the way you write to look like there are so many people who hate me or whatnots so c'mon. You can do better than this.

    And anyway, it's true. Anger is a negative energy that leads to negative thoughts. If you actually follow my writing or the comments in my comments box, you will realise that I was not shouting out loud how happy I am or how much my husband loves me. But I am just a normal person who thinks that she deserves to enjoy a lil bit of pleasure God gives to each of us by just complimenting her life and share that with her friends in this blogosphere.

    So since this is my blog, I will simply try my best not to spread the negative energy but only positive energy unless thing like this happened.

    So don't blame me for writing happy thoughts and for sharing them here. I don't consider that as arrogant or 'shouting out loud' as you say.

    We are human, Anonymous. Emotions is part of us.

    Cheers.

    ReplyDelete
  14. I been a silent reader:) but today i cant stop not comment. be patient yea. things like this happens sometimes eventhough we dont want. me will support you hundred percent. you are a sweet writor. i love to read your blog. :)

    ReplyDelete
  15. Hey Sharon,

    Heee you are so nice. Good to know that you enjoy reading my blog :)

    ReplyDelete
  16. why this 'anonymous' keep on suggesting negative or stupid idea to be exact..mushkil??

    it is a good thing to let our anger out and it doesnt matter in what way..boo

    ReplyDelete
  17. why this 'anonymous' keep on suggesting negative or stupid idea to be exact..mushkil??

    it is a good thing to let our anger out and it doesnt matter in what way..boo

    ReplyDelete
  18. Miss Aimy Nordin :)

    Yealo. I also don't know. Somehow, it's as if I have offended her feeling. Hmmm mushkil? HAHAHA :)

    ReplyDelete
  19. oh how do u know its "HER" to be exact...hahahah

    ReplyDelete
  20. Aimy

    HAHAHA. Yeah, I didn't know that. Ceh! But usually SHE has always be my hater(s)more than HE

    ReplyDelete
  21. I was surprised. That name sounds ancient. The ancient devil Sookie O_o.

    ReplyDelete
  22. Eve,

    Aww babe, she wouldn't want to know that apart from me, Seb's friends dislike her too, of what she has done to him (and me). lol

    ReplyDelete

You saying?